حفاظت از خودرو با سایبان خودرو اتوماتیک

حفاظت از خودرو با سایبان خودرو اتوماتیک را تجربه کنید. آیا از پوشش روی ماشینتان که استفاده از آن پیچیده و باعث اتلاف وقت است خسته شده اید؟ آیا زمانی که می خواهید از خودرویتان استفاده کنید تمامی قطعات خودرو از جمله فرمان و صندلی ها داغ است و مجبور هستید زمانی را تلف کنید تا خودرو خنک شود؟ چاره کار استفاده از سایبان خودرو اتوماتیک است. در ادامه با ما همراه باشید…

به راحتی سایبان خودرو اتوماتیک روی سقف ماشین قابل نصب است

سایبان خودرو بسیار آسان بر روی سقف ماشین نصب می شود و روند کل نصب این روکش به ۳۰ ثانیه می رسد. شما می توانید با لمس ریموت (کنترل) وای فای و کاملا از راه دور روکش را در عرض ۸ ثانیه باز یا بسته کنید. این روکش بصورت کاملا تاشو و قابل حمل ساخته شده است و به شما این اطمینان را می دهیم که می توانید در هر مکان و زمانی که ماشینتان را پارک می کنید از آن استفاده کنید. زمانی که نمی خواهید از سایبان خودرو استفاده کنید می توانید این روکش را در ساکش بگذارید و در صندوق عقب ماشینتان قرار دهید. سایبان خودرو کاربام بسیار مقاوم است و  قابلیت این را دارد که بتواند از ماشینتان در برابر سقوط احتمالی اشیا و تگرگ و … محافظت کند.

قابل نصب آسان روی سقف خودرو

مزایای نصب سایبان خودرو اتوماتیک چیست؟

مقاومت در برابر سقوط اشیا احتمالی و تگرگ

تستی که برای نشان دادن این مقاومت انجام شده این است که سنگ ها و آجر ها را از بالا بر روی سایبان خودرو نصب شده انداخته می شود تا توانایی و میزان آسیب پذیری آن را آزمایش کنیم. این آزمایش می تواند اثبات کند که چادر ماشین قادر است تگرگ و اشیایی که به طور تصادفی سقوط می کنند را تحمل کند.

مقاومت در برابر دمای منهای ۲۰ درجه

چتر اتوماتیک کاربام به خوبی در محیط منفی ۲۰ درجه کار می کند، این نشان می دهد که سایبان خودرو می تواند ماشین را از برف و تگرگ در زمستان محافظت کند.

کاربام خودروی شما را خنک نگه می دارد

با این روکش ماشین شما می توانید خودرویتان را برای همیشه در آفتاب خنک نگه دارید. این چتر منحصر بفرد از تمام خوردو و حتی از فرزندانتان در برابر گرمازدگی محافظت می کند.

سایبان خودرو اتوماتیک مقاومت در برابر دما
نگران نباشید، این روکش ضد سرقت می باشد

سایبان خودرو  کاربام با سیستم ضد سرقت ساخته شده است. بدین صورت که این دستگاه بصورت اتوماتیک باز و بسته می شود و بدون در دست داشتن کنترل کسی نمی تواند از آن استفاده نماید و دوم این که طناب های محافظت کننده از داخل با سیم های فولادی طراحی شده اند و به آسانی قابل برداشتن نیستند.

سایبان خودرو اتوماتیک ضد سرقت - کاربام
این روکش، سایبان خودرو اتوماتیک ضد باد می باشد

چادر ماشین کاربام می تواند از طریق کابل هایی که دارد به دستگیره ها و آینه ها برای ثبات بیش تر متصل شود. چادر ماشین باید مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف باشد. این چتر می تواند باد را با سرعت حدودی ۱۳ متر در ثانیه تحمل نماید.

سایبان خودرو اتوماتیک ضد باد-کاربام
منبع تغذیه خارجی و شارژر دستگاه در چادر اتوماتیک خودرو

یک پورت USB در چادر ماشین نزدیک به پایه مکش وجود دارد، بنابراین شما می توانید دستگاه های خود را شارژ کنید و یا چراغ های LED را روشن کنید و در کنار خانواده به دیدن ستاره ها  زیر سایبان خودرو خود مشغول شوید.

سایبان خودرو اتوماتیک را از کاربام سفارش دهید ! 

برای سفارش سایبان خودرو اتوماتیک می توانید با کاربام در ارتباط باشید. کاربام اولین شرکت عرضه کننده انواع سایبان خودرو اتوماتیک در طرح ها و رنگ های متنوع با کارآیی منحصر به فرد می باشد.

برای سفارش سایبان خودرو اتوماتیک می توانید با کاربام در ارتباط باشید فرقی نمی کند خودرو شما در چه اندازه ای باشد می توانید سایبان خودرو اتوماتیک مختص به خود را داشته باشید و هر طرحی که خواستید روی پارچه ی آن به چاپ برسانید.

سایبان چتری خودروسایبان خودروسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشینمقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان چتری خودروسایبان خودروسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشینکاربام

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *