عملکرد اصلی چتر خودرو چیست؟

عملکرد اصلی چتر خودرو

عملکرد اصلی چتر خودرو


عملکرد اصلی چتر خودرو چیست؟

عملکرد اصلی چتر خودرو حفاظت است اما همین حفاظت شامل بسیاری از موارد میشود که امروز در این مقاله حتما آن را مورد بررسی قرار می دهیم اگر این مقاله را دنبال کنید حتما متوجه خواهید شد که چتر ماشین چقدر به نفع شما خواهد بود. محصولی جدید که به بازار عرضه شده و سراسر جهان از این محصول منحصر به فرد استفاده می کنند و استقبال زیادی شده است.

چتر خودرو چه کمکی به ماشین من می کند؟

ممکن است از خودتان بپرسید که این محصول جدید چه کمکی به خودروی من می کند اصلاً چه فایده ای دارد ؟ جواب سوال شما این است که بعضی وقتها برایتان پیش آمده است که به دلیل کمبود جا مجبور شدید در زیر پنجره ی خانه ای ماشینتان را پارک کنید و یکی از ساکنان آن ساختمان بی توجهی کرده است و چیزی را به پایین پرت کرده است و باعث شده سقف خودروی شما آسیب ببیند یا بعضی وقتها که از کارواش بر می گردید باران و برف و تگرگ همه شروع می کنند به باریدن و ماشین شما دوباره کثیف می شود این اتفاق برای همه ی ما رخ داده است البته اگر باران و برف نبارد کبوترهای عزیز اجازه ی تمیز ماندن ماشینتان را نمی دهند. پس بهتر است یک چتر خودرو برای ماشینتان تهیه کنید تا از شر این مشکلات خلاص شوید.

از عملکرد اصلی چتر خودرو  می تواند از خودروی شما در برابر تمام عوامل طبیعی محافظت کند در فصل تابستان بسیاری از خودروها به دلیل ماندن در زیر آفتاب شدید داخلش گرم می شود طوریکه باید چند دقیقه در ماشین را باز بگذارید تا داخلش کمی خنک شود و بتوانید بنشینید مشکلات دیگری از جمله از بین رفتن رنگ و روی ماشین ، پارگی روکش صندلی و .. برای خودروی عزیزتان در زیر آفتاب اتفاق می افتد.  پس بهتر است از این تکنولوژی جدید بهره مند شوید تا از خودروی خود محافظت کنید.

در این رابطه بخوانید : حفاظت از خودرو با سایبان خودرو اتوماتیک

چتر ماشین چه فوایدی دارد؟

از مزایای چتر خودرو می توان به : خنک کردن دمای خودرو تا 35 درجه در هوای گرم ، از اتومبیل شما در برابر باران اسیدی ، ریزش برگ ، فضولات پرندگان ، افتادن اشیاء ، تگرگ محافظت می کند. همچنین می توانید از امکانات دیگر چتر ماشین هم استفاده کنید ، با سفارش چتر ماشین همراه با سایبان چتری لحظات نابی را کنار دریا همراه خانواده و دوستانتان بگذرانید ، همچنین می توانید چتر ماشین همه منظوره را سفارش دهید که هم سایبان چتری دارد و هم چادر کمپینگ که می توانید با خیال راحت شب ها در جنگل بمانید و لحظات نابی را بگذرانید.

مزایایی که ذکر شد همه و همه در چتر ماشین خلاصه شده است که تمام ان ها را به شما ارائه می نماید ، دیگر دوران اینکه پارکینگ ندارید و غصه می خوردید تمام شده است ، چتر خودرو به بازار آماده تا خیال شما عزیزان را از در امان ماندن خودرویتان راحت کند اگر هم فکر می کنید ممکن است دزد سایبان خودروی شما بدزدد لازم نیست نگران نباشید این چتر ماشین ضد سرقت است طوری که به هیچ روشی نمی توان آن را سرقت کرد.

عملکرد اصلی چتر خودرو-کاربام

چتر خودرو در عرض 30 ثانیه نصب می شود ! 

سایبان خودرو بسیار آسان بر روی سقف ماشین نصب می شود و روند کل نصب این روکش به ۳۰ ثانیه می رسد. شما می توانید با لمس ریموت (کنترل) وای فای و کاملا از راه دور روکش را در عرض ۸ ثانیه باز یا بسته کنید. این روکش بصورت کاملا تاشو و قابل حمل ساخته شده است و به شما این اطمینان را می دهیم که می توانید در هر مکان و زمانی که ماشینتان را پارک می کنید از آن استفاده کنید. زمانی که نمی خواهید از سایبان خودرو استفاده کنید می توانید این روکش را در ساکش بگذارید و در صندوق عقب ماشینتان قرار دهید. سایبان خودرو کاربام بسیار مقاوم است و  قابلیت این را دارد که بتواند از ماشینتان در برابر سقوط احتمالی اشیا و تگرگ و … محافظت کند.

طرحی که میخواهید روی سایبان خودرویتان به چاپ برسانید!

بعضی از افراد هستند که سلیقه ی خاصی دارند و ممکن است هر طرح و رنگی را نپسندند ، میخواهند طرحی که دوست دارند روی پارچه سایبان خودروی خود به چاپ برسانند. این کار امکان پذیر است میتوانید هر طرحی که خواستید را روی آن به چاپ برسانید.

کافیستبا شرکت عرضه کننده در میان بگذارید تا برای شما همان طرحی که در نظر دارید را روی پارچه چتر ماشین چاپ کند این کار شما باعث می شود خودروی شما از سایر ماشین ها متمایز کند خودروهایی که برای انتقال مسافرین و خلبان ها برای آژانس مسافرتی خاصی کار می کنند می توانند از این کار برای تبلیغات استفاده کنند لوگوی شرکتشان را روی پارچه چتر خودرو چاپ کنند تا افراد رهگذر با دیدن آن به آژانس مسافرتی ذکر شده مراجعه کنند این کار شما مشتریان را افزایش می دهد.

چتر ماشین اختصاصی-کاربام 22361050

سفارش چتر خودرو در اندازه های مختلف 

اگر خودروی شما بزرگ یا خیلی کوچک است و نگران این هستید که سایبان خودرو برای شما ممکن است مناسب نباشد سخت در اشتباهید چتر خودرو در هر اندازه ای قابل ارائه است فرقی نمی کند خودروی شما چه اندازه ای باشد چتر ماشین روی آن به راحتی نصب می شود.

اگر می خواهید شما هم یک چتر خودرو داشته باشید بهتر است همین حالا با اولین شرکت تولید و عرضه کننده ، سایبان خودرو اتوماتیک کاربام در ارتباط باشید. کاربام بهترین چتر خودرو را خدمتتان عرضه می نماید تا سالهای سال از آن استفاده نمایید ما منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

چتر خودروچتر ماشینسایبان خودرومقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان خودروسایبان ماشینقیمت سایبان خودرو

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *