چتر ماشین قابل حمل و متحرک

چتر ماشین قابل حمل و متحرک


چتر خودرو کاربام

چتر ماشین قابل حمل و متحرک

چتر ماشین قابل حمل و متحرک و تاشو بهترین محافظ برای خودروی شما در برابر آفتاب و باران می باشد. این سایبان با اندازه 85 سانت در زمان بسته شدن میتواند به راحتی در کنار سایر وسیله های لازم در صندوق اتومبیل شما جای بگیرد و مشکل محل پارک ماشین را برای همیشه حل کند.استفاده از این وسیله بسیار آسان است و خیلی سریع نصب میشود.
به سرعت باز میشود و میتوانید روی سقف ماشین آنرا نصب نمایید. روند بازشدن چتر تنها 10 ثانیه زمان لازم دارد و کل مراحل باز شدن آن و اتمام نصب در 30 ثانیه انجام میگیرد. وزن سبک آنرا قابل حمل کرده تا مطمئن شوید که میتوانید در زمان پارک اتومبیل در هر جایی آنرا استفاده نمایید. چتر خودرو ضد آب و نم، ضد اشعه ماوراء بنفش و ضد گرد و غبار است.

با پوشش موثر میتواند دمای داخل خودرو را تا میزان قابل توجهی خنک کند و حالا در تابستان هم میتوانید سریعتر رانندگی را شروع کنید. همچنین که در زمستان هم مشکل سر بودن زیاد از حد را در خودرو نخواهید داشتو بدنه ماشین در بیشتر روزها تمیز میماند و در برف و کولاک یخ نخواهد زد. پوشش چتر ماشین از پلی استر صد در صد ساخته شده و بسیار ضد آب و تمیز است تا هزینه رفتن به کارواش را برای شما کاهش دهد. پوشش چادر، ماشین شما را از باران های اسیدی، فضولات پرندگان و گرد و غبار حفظ میکند و نمیگذارد برگ درخت روی خودرو را بپوشاند.

چتر ماشین ایمن و ضد سرقت 

چتر ماشین امنیت بالایی دارد و کاملا ضد سرقت و احتراق است. کاپ پایه سایبان ضد سرقت طراحی شده و از مکش فوق العاده ای برخوردار می باشد. همچنین که طناب های ضد سرقت با سیم های فولادی حداکثر امنیت را دارند و اصلا با چاقو یا هر جسم تیزی نمیتوان آنها را برید. پایه سایبان برای سقف آسیبی را ایجاد نمیکند و کاملا نرم و در عین حال محکم است.
طراحی کل سازه چتر ضد باد است و میتوانید متناسب با هر اتومبیل آنرا تنظیم کنید تا روی شیب سر نخورد. اتصال بین چادر و پایه قابل خم شدن است تا از افتادن و یا خم شدن در بادهای شدید جلوگیری شود. وقتی نیروی باد زیاد باشد دکمه ها به صورت خودکار آزاد میشوند و چادر و دنده جدا خواهند شد.

چتر ماشین قابل حمل و متحرک چتر خودرو کاربام

این محصول با انواع خودرو سازگار است و برای هر ماشینی با هر اندازه میتوانید آنرا تهیه کنید. برای انواع سواری مانند وانت، هاچ بک، موتورسیکلت و … قابل تهیه و نصب است و به خوبی از آن محافظت خواهد کرد. چتر ماشین قابل حمل و متحرک احتمالا یکی از لوازمی است که باید برای خودرو خود تهی کنید.
وارد هر فصلی که می شویم به ویژه در روزهای بارانی سال این سایبان متیواند محافظ خوبی برای خودرو شما باشد اما در هر چهار فصل قابل استفاده است. هر نوع بارشی از باران تا برف و تگرگ با وجو این پوشش به بدنه خودرو شما آسیب نمیزند و هر گز آنرا کثیف نخواهد کرد. دیگر مجبور نیستید که اتومبیل را بعد از هر بارش برف، بروبید و تمیز کنید.

چتر ماشین سایبان خودرو اتوماتیک

ویژگی ها و امکانات چتر ماشین مناسب

چتر ماشین قابل حمل و متحرک به گونه ای طراحی شده که در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت زیادی دارد و چادر هرگز دچار نم، پوسیدگی و یخ زدگی نخواهد شد. پوشش چادر این سایبان سه لایه دارد و به راحتی بعد از ریزش برف و باران شیب چتر انها را روی زمین هدایت میکند. در زمان تمیز کردن چتر این کار به آسانی امکان پذیر است و اصلا آسیبی متوجه آن نخواهد شد.
به طور کلی چتر خودرو بهترین کاور برای خودروی شماست تا در زمان پارک میتوانید از آن استفاده کنید. نصب و حمل آن بسیار آسان است و به ویژه برای کسانیکه زیاد سفر میکنند و معمولا با جای پارک مشکل دارند یا در هر محلی نمیتوانند خودرو خود را بگذارند میتواند بهترین گزینه باشد.
این چتر هم محل استراحت است و هم امنیت خودرو را تامین میکند.

چتر ماشین قابل حمل و متحرک چتر خودرو

خرید چتر ماشین مناسب و بادوام 

برای همه کسانی که دچار مشکل برای محل پارک ماشین هستند چتر ماشین میتواند گزینه خوبی باشد. زیرا هم سلامت و تمیزی بدنه را تامین میکند و هم در عین حال از هزینه های جانبی نگهداری خودرو کم میکند. نگهداری و پارک در محل مسقف برای همه ما ممکن نیست و دغدغه بسیار یاز ما می باشد. اما با این چتر زیبا حتی در زیر درخت و یا هوای سرد هم خودرو شما در امان خواهد بود. برای اینکه یک محصول تضمین شده و بادوام خریداری کنید آنرا از کاربام سفارش دهید. از طریق لینک زیر امکان ثبت سفارش و خرید محصول برای شما وجود خواهد داشت.

چتر خودروچتر ماشینسایبان ماشینمقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان خودرو اتوماتیکسایبان ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *