نصب چتر خودرو برای انواع ماشین

نصب چتر خودرو برای انواع ماشین

نصب چتر خودرو برای انواع ماشین


نصب چتر خودرو برای انواع ماشین

نصب چتر خودرو برای انواع ماشین کاربرد دارد یعنی شما می توانید هر نوع خودرویی را زیر سایه ی چتر خودرو قرار دهید. فرقی نمی کند که چه خودرویی با چه اندازه ای داشته باشید می توانید چتر ماشین را به راحتی در کسری از ثانیه روی خودرو نصب کنید. مزایایی که چتر خودرو دارد همه ی مردم باید این مدل سایبان خودرو را داشته باشند. توضیحاتی در این زمینه برای شما عزیزان فراهم کردیم تا آخر مطلب همراه ما باشید.

چرا نصب چتر خودرو برای انواع ماشین توصیه می شود؟

چتر خودرو کاربام در هر نوع سقف خودرویی از جمله صاف و سخت ، فلزی بسیار قابل نصب است ، برای اینکه از ماشین خود محافظت کنید می توانید از سایبان خودرو استفاده نمایید. وقتی چتر خودرو روی سقف نصب می شود خودرو را از تمام عوامل طبیعی  و محیطی محافظت می کند. هر جایی هم که خواستید با خیال راحت پارک کنید چون هیچ صدمه ای به خودروی شما وارد نخواهد شد چون وقتی سایبان خودرو نصب می گردد از خودرو در برابر تابش نور مستقیم افتاب ، بارش برف و باران ، ریزش برگ ، فضولات پرندگان و .. محافظت خواهد کرد.

چتر خودرو برای هر خودرویی مناسب است به راحتی می توانید برای خودروی خود آن را نصب کنید ، نصب چتر خودرو به شما کمک می کند زمانی که به کارواش می روید و هوا طوفانی میشود یا کبوتر های نازنین با خودروی شما احساس راحتی می کنند تمام این ها را به فراموشی بسپارید چون خودروی شما دیگر کثیف نخواهد شد و تا زمانی که دوباره به کارواش ببرید تمیز خواهد ماند و اینکه هزینه کارواشتان هم کمتر خواهد شد لازم نیست هر ماه یک بار هزینه ای بابت شستشوی ماشین پرداخت کنید.

مطالب پر بازدید : 

عملکرد اصلی چتر خودرو چیست؟

حفاظت از خودرو با سایبان خودرو اتوماتیک

نصب چتر خودرو برای انواع ماشین-کاربام

نگران سرقت چتر خودروی خود نباشید ! 

چتر خودرو با ساختاری که دارد هیچگونه سارقی نمی تواند آن را بدزد. چون چتر خودرو را ما طوری تولید می کنیم که هچ فرد سارق ماهری نتواند به آن دستبرد بزند. سیم های اتصالی که به سایبان خودرو متصل است طوری ساخته شده که به هیچ وجه با سیم چین ، چاقو نمی توان آن را قطع کرد پس از نظر سرقت خیالتان راحت باشید لازم نیست نگران این باشید که چتر خودرو بر روی خودرویتان باز است و ممکن است سارق آن را بدزدد.

قلاب هایی که در 4 طرف ماشین بسته می شود تعادل چتر تمام اتوماتیک خودرو را حفظ می کند. همچنین این طناب ها را می توانید اندازه اش را تغییر دهید و هیچ سارقی نمی توان سایبان را بدزد ، دلیلش هم این است که سیمی از جنس استیل داخل همان طناب ها تعبیه شده است که اجازه نمی دهد راحت بریده شود و ضد سرقت بوده و امکان دزدیده شدن آن وجود ندارد.

همچنین در چتر خودرو از نوار ضد سرقت استفاده شده که درون آن از سیم های فولادی استفاده شده و قطع کردن آن تقریبا غیر ممکن است . بدون استفاده از کنترل از راه دور امکان باز و بسته کردن سایبان و حتی جدا کردن سایبان از ماشین وجود ندارد.

چتر خودرو در برابر باد مقاومت می کند؟

بله ، چتر خودرو در برابر بادهای بسیار قوی تا 70 کیلومتر مقاومت می کند ، اگر روزی بود که باد شدید در حال وزیدن بود لازم نیست نگران چتر خودروی خود باشید چون مقاومت خیلی بالایی دارد و می تواند از خودروی شما حفاظت کند.

به راحتی می توانید با چتر خودرو هر روز به محل کار یا مسافرت بروید ، اگر هم شرکتی دارید که می خواهید آن را تبلیغ کنید ، با نصب چتر خودرو و رانندگی در خیابان ها شما را از سایر خودروها متمایز می کند و باعث جلب توجه عموم قرار می گیرید که همین موضوع باعث می شود شما به راحتی تبلیغ برند خود را انجام دهید.

مکش چتر ماشین به اندازه کافی قدرت دارد که می تواند وزش بادهای شدید را تحمل کند و 4 طناب ضد بادی که دارد در این مقاومت بسیار موثر است و میزان مقاومت در برابر باد تا سرعت باد 13 متر در ثانیه است.

نصب چتر خودرو برای انواع ماشین-شرکت کاربام 22361050

آیا چتر خودرو روی سقف ماشین خراشی ایجاد می کند؟

خیر ، لاستیکی که در قسمت مکش سایبان خودرو قرار دارد بسیار نرم و با کیفیت ساخته شده است که هیچگونخ شی بر روی سقف شما به جا نمی گذارد. بسیار از مشتریان ما نگران این هستند که ممکن است سقف خودروی آن ها در اثر نصب چتر خودرو آسیب ببیند یا خراشی روی سقف ایجاد شود.

سایبان خودرو طوری طراحی شده به خودروی شما هیچ آسیبی نمی رساند بلکه از خودروی شما در برابر تمام عوامل طبیعی و غیر طبیعی محافظت می کند ، چتر خودرو با تکنولوژی جدید به صورت به روز طراحی شده است که تمام دنیا از این چتر خودرو استفاده می کنند تا اتومبیلشان سالهای سال برایشان کار کنند بدون اینکه صدمه ببینند.

بعضی وقتها ممکن است زیر پنجره ی همسایه پارک میکنید و بر حسب اتفاق یک جسم سخت روی سقف خودروی ما می افتد و آن همسایه ی بدجنس هم قبول نمی کند که خسارت پرداخت کند و در آخر هم خودتان مجبور می شوید خسارت را بدهید و سقف اتومبیل را تعمیر کنید ولی وقتی سایبان خودرو نصب کنید دیگر این اتفاقات ناگوار برای شما نخواهد افتاد.

هرچه سریعتر چتر خودرو را سفارش دهید! 

چتر خودرو خود را می توانید برای خودروی خود در هر اندازه ای که باشد نصب کنید. شرکت سایبان خودرو اتوماتیک کاربام در زمینه ی عرضه ی انواع چتر ماشین فعالیت می کند و کیفیت چتر خودرو بسیار مناسب و بالا است که می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر به راحتی چتر خودرو اتوماتیک خود را سفارش دهید.

پس اگر می خواهید شما هم یک چتر خودرو داشته باشید بهتر است همین حالا با اولین شرکت تولید و عرضه کننده ، سایبان خودرو اتوماتیک کاربام در ارتباط باشید. کاربام بهترین چتر خودرو را خدمتتان عرضه می نماید تا سالهای سال از آن استفاده نمایید ما منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

چتر خودروچتر ماشینسایبان خودرومقالات

چتر خودروچتر ماشینسایبان خودروسایبان ماشین

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *