نصب چتر خودرو

نصب چتر خودرو


نصب چتر خودرو سخت است؟

ممکن است فکر کنید نصب چتر خودرو بسیار سخت است و نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید. این ذهنیت برای تمام کسانی که چتر ماشین را تهیه کردند پیش می آید و منطقی است. امروز میخواهیم به شما بگوییم که نصب چتر ماشین بسیار آسان است و آن طور که شما فکر می کنید سخت نیست و میتوانید خودتان انجام دهید به همین دلیل در بین مردم سراسر جهان محبوبیت خاصی دارد. در ادامه ی مطلب ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

مراحل نصب چتر خودرو

اولین مرحله این است که چتر خودرو را از داخل ساکش بیرون بیاورید این کار را با دقت انجام دهید تا صدمه ای که به آن وارد نشود سپس پایه یا مکنده ی سایبان را در قسمت مرکزی سقف ماشین قرار دهید و طوری که مطمئن شوید ثابت شده است سپس با دکمه ی روی ریموت را بزنید تا چتر خودرو کامل باز شود سپس قلاب های دو طرف خود را به دسته ی خودرو بیندازید و بندهای دیگرش را درب را باز کنید و به داخل اتاقک خودرا وارد کنید سپس درب خودرو را ببندید.

به همین راحتی ، دیدید آنقدر هم که فکر میکنید سخت نیست به راحتی آب خوردن در عرض 30 ثانیه حتی کمتر می توانید چتر خودرو را خودتان نصب کنید. . سایبان خودرو به راحتی قابل حمل است در هر زمانی که احتیاج نداشتید آن را کامل ببندید و داخل ساک مخصوصش قرار دهید و دوباره در هر زمان و هر مکانی که خواستید آن را نصب کنید ، وقتی چتر خودرو جمع می شود بسیار کم حجم و کوچک می گردد که جای زیادی از صندوق عقبتان را نخواهد گرفت پس نگران جایگیری چتر ماشین خود نباشید.

در این رابطه بخوانیم : 

نصب چتر خودرو برای انواع ماشین

عملکرد اصلی چتر خودرو چیست؟

حفاظت از خودرو با سایبان خودرو اتوماتیک

نصب چتر خودرو-شرکت کاربام 02122361050

طول عمر باتری چتر خودرو چقدر است؟

طول عمر باتری چتر خودرو به بیش از 10،000 بار باز و بسته کردن میرسد. عملکرد چتر خودرو بسیار وان و راحت است که می توانید با خیال راحت بدون اینکه نگران باشید  باتری چتر ماشین خراب می شود از آن استفاده کنید موتور برقی چتر ماشین بسیار قوی است همچنین دارای سیستم هیدرولیکی دقیقی است .

پس لازم نیست نگران عمر باتری چتر خودروی خود باشید اگر هم دچار مشکل شد می توانید با شرکت کاربام در ارتباط باشید و مشکلتان را با آنها در میان بگذارید تا آنها نیروهای متخصص را اعزام کرده تا چتر خودرو شما را تعمیر کنند. شرکت ما بعد از اینکه شما سایبان خودرو اتوماتیک را خریداری کنید هر مشکلی که پیش بیاید را پشتیبانی می کند. بعضی از شرکت ها هستند که پشتیبانی مناسب را به شما مشتریان عزیز ارائه نمی دهند اما ، شرکت ما اینگونه نیست.

با چتر خودرو لوازم برقی خود را شارژ کنید!

چتر خودرو دارای منبع تغذیه خارجی دارد که می توانید لوازم برقی خود را شارژ کنید بدون اینکه نگران این باشید در جای پرتی هستید و دسترسی به پریز برق ندارید ، چتر خودرو این امکان را برای شما قرار داده است که به راحتی بتوانید در هرجایی که هستید لوازم برقی خود را مثل گوشی ، لب تاپ و .. را شارژ کنید.

حتی می توانید چراغ های ال ای دی خود را روشن کنید در شب هم از آن استفاده کنید. برای ماشین های عروسی می تواند بسیار مناسب واقع شود ، در شب که فیلمبردار می خواهد فیلمبرداری را انجام دهد این کار به راحتی انجام می شود چون چتر خودرو دارای ال ای دی های رنگی است که جلوه ی بسیار زیبایی به خودرو و فیلم می دهد و اینکه دیگر نیازی نیست حتما در روز فیلمبرداری شود تا فیلم عروسی شما واضح دیده شود.

پورت یو اس بی نزدیک پایه مکش چتر خودرو وجود دارد که می توانید با کمی دقت آن را تشخیص دهید و گوشی خود را شارژ کنید. چتر خودرو از همه نظر برای سهولت شما مشتریان ساخته شده است که می توانید هرچه سریعتر آن را سفارش دهید.

نصب چتر خودرو - درگاه یو اس بی چتر ماشین

روکش های قدیمی را کنار بگذارید و چتر خودرو استفاده کنید !

اگر از روکش های قدیمی خودرو تان خسته شدید و وقتتان برای برداشتن آن تلف می شود دیگر لازم نیست از آن ها استفاده کنید وقتی چتر خودرو هست دیگر چه نیازی به روکش های قدیمی است ؟

فصل تابستان برای همه ی ما این اتفاق افتاده است که وقتی می خواهید داخل ماشین بنشینیم بسیار داغ است و باید چند دقیقه منتظر شویم تا داخل اتاقک ماشین کمی خنک شود تا بتوانیم داخل ماشین بشویم و اینکه به دلیل تابش شدید آفتاب ممکن است خودروی شما با استارتی که میزنید جوش بیاورد که این خیلی موضوع باعث ناراحتی شما می شود. چاره کار را می دانید؟ چتر خودرو بهترین راه است .

با نصب چتر ماشین روی سقف خودرو از تمام این مشکلات دوری کنید و به راحتی بدون اینکه وقتتان برای خنک شدن داخل خودرو تلف شود از ماشینتان استفاده کنید و نگران جوش آوردن خودروی نخواهید بود. با نصبت چتر خودرو ، با لبخند روزتان را شروع کنید نه با ناراحتی و غصه 😉

نصب چتر خودرو - چتر ماشین کاربام

چتر خودرو مورد نظرتان را همین حالا سفارش دهید !

تا اینجای مطلب متوجه شدیم که نصب چتر خودرو اصلا سخت نیست به راحتی میتوانید خودتان در عرض 30 ثانیه سایبان خودرو خود را نصب کنید و اینکه از مزایای آن آگاهی دارید لازم به دوباره گفتن آن نیست خودتان میدانید که چقدر می تواند برای خودروی شما مفید واقع شود پس وقت تلف نکنید همین حالا چتر خودرو را در هر اندازه ای که می خواهید با هر رنگ و طرحی سفارش دهید . نگران این نباشید که خودروی شما بزرگ است یا کوچک اندازه ی چتر خودرو به راحتی قابل تغییر است و می توانید آن را در هر اندازه ای که خواستید سفارش دهید و همچنین می توانید از مشاوران حرفه ای شرکت ما کمک بگیرید.

شرکت کاربام به دلیل تک محصولی بودن تمرکز خود را در تولید و عرضه ی چتر خودرو گذاشته است که همین موضوع باعث می شود بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید پس همین حالا برای سفارش محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

چتر خودروچتر ماشینسایبان خودرومقالات

چتر ماشینسایبان پارکینگسایبان خودروقیمت چتر خودرونصب چتر خودرو

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *